вівторок, 28 березня 2017 р.

"Мені за все відповідати хочеться, я ненавиджу слів "чужа вина..."

Година поезії, присвячена70-річчю з дня народження Людмили Лежанської відбулася в рамках Тижня дитячого читання в нашій бібліотеці для учнів 8-9 класів.
"Мені за все відповідати хочеться, я ненавиджу слів "чужа вина..." - ці слова поетеси послужили назвою заходу. Людмила Лежанська прожила дуже коротке життя. З дитинства прикута до ліжка, але не втрачала віри в життя, в людей. Вона любила світ і розповідала про це всім: і дорослим, і дітям. Щиро, просто, гарно... Про це говорила старшокласникам бібліотекар читальної зали Галина Чичотка.
Присутні познайомилися з життям і творчістю Людмили Лежанської, послухали вірші поетеси для дітей і молоді, переглянули її книги.
"Якщо хоч одній людині колись ця книжечка припаде до душі, то вже не буде моє життя зайвим" - писала поетеса. Її книги подобаються багатьом читачам...


Немає коментарів:

Дописати коментар